Nieuws over De Dagmoed

Klant aan het woord: Malysse-Sterima

De Dagmoed dankt haar talrijke klanten voor hun vertrouwen en hun respect en de daaruit voortvloeiende vlotte samenwerking. Wij laten hen graag aan het woord omtrent hun samenwerking met De Dagmoed.

Eén van onze trouwe klanten is “Malysse-Sterima”, een familiale onderneming actief in België en Nederland. Met meer dan 50 jaar ervaring is het bedrijf koploper in de dienstverlening voor de zorgsector op vlak van:

  1. Textielbeheer (Malysse – Textile Services)
  2. Centrale Sterilisatie diensten voor de behandeling van medisch instrumentarium (Sterima – Medical Services)
  3. Geïntegreerde logistiek

Malysse bedient dagelijks 40% van de Belgische ziekenhuizen en 15% van de Belgische woon en zorginstellingen.

Walter Van Den Eecken en Carine Demunck getuigen over hun samenwerking met De Dagmoed

Hoe ben je bij De Dagmoed terecht gekomen?

“We waren op zoek naar een partner om ons klein textiel uit te sorteren zoals washandjes, spuugdoeken, poetsdoeken, slabbetjes en babyhemdjes. Ook om de infuushemdjes toe te knopen of de pediatriehemdjes op te vouwen. En die partner vonden we in De Dagmoed.”

“We werken nu al meer dan 10 jaar samen waarbij we de textiel aan De Dagmoed leveren. Sinds 2 jaar komt De Dagmoed personeel ook bij ons uitsorteren aan de band, helpen ze in de carwash, wasopgooi en strijkmangel en komen ze poetsen.“

Wat sprak jullie aan om met De Dagmoed samen te werken?

“De Dagmoed is vlakbij ons bedrijf en daarenboven genieten we van prijs-kwaliteit. Ook het open beleid bij De Dagmoed spreekt ons aan. Afspraken bijvoorbeeld worden altijd correct nageleefd.“

Hoe verloopt de samenwerking met De Dagmoed?

“De samenwerking verloopt prima. We zijn tevreden klanten en dat vooral omdat De Dagmoed ook aan de wetgeving over hygiëne en kwaliteit{ R.A.B.C.} meewerkt. Én dat is heel belangrijk voor ons en voor onze klanten.”

“Daarenboven bestaat er een heel goede verstandhouding. Wij kunnen bijvoorbeeld ons bedrijf niet sluiten tijdens de kerst –en nieuwjaarsperiode en ook kunnen we geen brugdagen nemen. Om die reden besloot De Dagmoed om dat ook niet te doen.”

“En wat we enorm appreciëren is dat we elkaar blijven helpen!”

Wat vinden jullie klanten ervan dat jullie met het maatwerbedrijf De Dagmoed samenwerken?

“Onze klanten appreciëren enorm dat we samenwerken met een maatwerkbedrijf. Sommige klanten vragen er zelf naar. Ook voor hen is het belangrijk om doelgroepmedewerkers een kans te geven.”

De Dagmoed Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van onze activiteiten?
Vergeet dan zeker niet om u in te schrijven op onze nieuwsbrief.